luni, 13 august 2012

Vreau altceva

Soarele s-a aratat si astazi mandru si stralucitor, dar pentru mime este inca o zi oarecare. Inca imi revin in minte franturi din conversatia noastra aprinsa de aseara, inca mai cred ca suntem atat de diferiti incat drumurile si dorintele noastre nu se intalnesc, inca mai sper ca vei deveni iubitul meu atent pe care mi l-am dorit intotdeauna, inca te mai vreau in ceasul noptii, printre razele de luna batand in fereastra. Dar nu, azi vreau altceva, vreau sa simt ca TRAIESC intens fiecare clipa, vreau sa-mi spui ca ma iubesti si ca ti-am lipsit toata ziua, vreau sa ma tii in brate strans si sa nu-mi dai drumul pana dimineata, vreau sa te uiti in ochii mei sa vezi cat de mult stralucesti in ei, vreau sa-mi atingi mana usor si sa simti in ea pulsul iubirii, vreau sa stii ca nu voi fi mereu acolo daca tu nu vei vrea.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu